Another day

Så då var man vaken igen efter en natts jobb :S sover kanske 5-6 timmar per dag :O för jag har skola mitt på dagen med och hinner inte få all sömn jag vill ha helt enkelt. så nu ska man strax iväg till sin biologi lektion. hade bara velat ligga under täcket nu och sova vidare ett par timmar -.-

Ja det är väl vad som väntar sen efter lägga sig under täcket och fly världen lite :) eller så sätter jag mig och degar ihop mig framför datan och är lagom flummig :P

hmm.... Just de ja har bestämt mig för att testa börja dejta igen se vart jag hamnar sist fick jag en stalker som nu äntligen gett upp :P fast har ju fått kontakt med en tjej som är underbar och rolig söt med :D hon har en son det är väl lite en sak som skrämmer de flesta men jag har alltid velat vara pappa :) även om jag inte kommer vara denna lille pågs riktiga far (vilket jag aldrig skulle få för mig att påstå eller få den lille att tro heller han har en riktig pappa vars roll jag bara skulle fylla i lite bättre) men jag hade nog gjort mitt bästa för att ta han om honom som min egen :) enda problemet egentligen är ju i att de båda söta små liven bor uppe i dalarna :S

Men vad gör man jag har redan bestämt mig sen innan att jag ska bort från skåne och allt vill träffa nytt folk, se nya saker, uppleva något nytt spännande och kul istället för att bara gå omkring här där det inte händer så mycket ändå. Nej att hitta ett jobb uppåt landet (helst dalarna då eftersom där finns folk jag gillar) eller hitta en skola att komma in på (även där uppe) det är mitt mål i livet nu förutom att hitta kärleken igen.

fly skåne, hitta kärlek, få ny utbildning och ta sig över alla de hinder som kan stoppa mig från detta det är min utmaning, det är mitt hinder, Jag springer mot det även om jag ibland kommer snubbla till ska jag hålla mig fast på min lina och klara hålla balansen uppe och klättra över muren på andra sidan. Jag ger inte upp jag har ett mål i livet nu igen och tänker kämpa för att få det uppfyllt.

Att bara klaga på allt är att slösa bort sitt liv, att göra något åt det och ta sig över och förbi det svåra är att ha ett mål, att lyckas och känna styrkan, modet och glädjen av att ditt mål blir uppfyllt det mina vänner är att leva livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0