En jävlig dag!

Ja då var man här igen och skulle beklaga sig över saker och skriva lite annat skoj kan man inte säga vet inte vad ni tycker är kul att läsa.

kan börja med att jag gick upp 7 igår kunde  inte sova ordentligt och hade sovit dåligt mycket dåligt, sen gick jag omkring halva dagen och bara tog det lugnt och spenderarde mer eller mindre hela dagen till att prata med den underbara ida som jag nyss börjat prata med (mycket mycket trevligt faktiskt) sen tänkte jag sova innan jobb "som om jag lyckades med det" nej det blev vara vaken i 18 timmar åka och jobba komma hem (gått 24 timmar nu utan sömn underbart) sen sova kanske 4 timmar för att gå upp och ha prov i skolan. vi är nu framme vid idag klockan 12 ungefär. Dagen fortsätter med att jag knappt fått sömn på 2 dagar och den jag fått inte varit bra så är verkligen en zombie just nu. För att ge mitt gnäll ett avslut så var jag nyss ute med hundarna i denna lilla storm vi tydligen börjat få efter regna dagarna (som inte är över) men ja där gick jag lugnt oc fint och får en liten gren i huvudet. vilket var typ droppen för mig och jag blev sur.

Så det var de dåliga för idag. Det bra är att jag fått prata lite med Ida idag igen :) hon må vara på dåligt humör och jag var det med men blir alltid gladare när hon skriver något även om de bara är ett "mmm" eller "okej" vet inte varför men bara blir det så är på bättre humör nu själv försöker få hjärtat att bli det med tror det är svårare än vad jag klarar men jag kämpar i alla fall med det :) "hoppas jag lyckas"

som avslut kan jag säga att jag fick ett väldigt fint sms av henne igår natt :) dock så förstörde väl jag det. Med att naturligtvis just då få total tunghäfta kom inte på vad jag skulle säga eller svara alls :( ville egentligen bara säga rakt ut jag tycker och känner samma men jag kunde inte. Måste ha varit rädd för att öppna mig så mycket så fort så tidigt... men jag vet att jag känner samma, jag vet att jag vill samma varför kan jag inte säga detta?

är jag rädd för att bli sårad eller något annat? jag tror det jag är nog bara rädd för vad som skulle kunna ske, men jag vet också att när det väl sker kommer jag få mer mod av det och våga. "eller gör jag det?" vågar jag eller inte? jag är osäker jag känner lite hopp faktiskt men jag vet inte jag vågar inte hoppas för mycket men jag vill göra det.

Ja fan jag ska våga hoppas jag tar en risk och vågar hoppas ut, jag vågar hoppas på att någon fångar mig denna gång och håller mig kvar!

det får nog avsluta dagen här "Jag tar mitt språng ut jag hoppas du är där beredd på att ta emot mig som jag skulle ta emot dig, Jag håller huvudet högt och samlar mod inför framtiden" jag vet inte vad som kommer ske eller hur det kommer ske men det är så det ska vara framtiden är inte skriven den formas efter de val och tankar vi har och är det positiva val och tankar bör framtiden med bli positiv!

Man kan alltid hoppas...

"sägs att hopper är de sista som lämnar kroppen"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0