Glädje, kärlek och så klart lite sorg

Så då var man tillbaka åter igen för att berätta för alla att ja fan jag är glad :) har faktiskt börjar prata med denna fantastiska underbara och söta tjej från dalarna :) vet inte varför eller så men vi bara blev intresserade av varandra. och gud så glad jag är över att jag hittat henne hon är underbar gör mig glad när jobbiga saker händer och lyser upp de mörka stunder jag får ibland fantastisk säger jag <3

hmm kärlek ja vad kan man säga har ju hittat den, vi ahrinte träffats än så kan inte vara helt säker på hur det går men jag vet att jag gillar henne mycket i alla fall rätt konstigt har inte börjat gilla någon så snabbt förr eller så mycket. finns inte så mycket att säga du är söt, underbar vacker och fantastisk vill bara hålla om dig och vara din!.

sorgen är just nu att vi är sura på varandra utan egentlig anledning vet inte varför det bara blev så och ja det är lite jobbigt fölr jag gillar henne och hon mig. men ja det blri väl så om man är trött på kvällen och pratar över telefon. fast de var inte ajg som börja de kan jag säga så tänker inte avsluta det heller. denna gång ska jag faktiskt stå på mig och inte bli behandlad hur som helst jag är med en person och ska inte behöva ändra på allt för att jag gilalr någon.

glädje är att allt kommer bli bra igen snart och de vet jag om vad jag än gör eller är så gillar vi varandra än! eller jag hoppas det i alla fall för jag kommer inte träffa någon mer som denna ängel på väldigt länge och just nu vill jag inte träffa någon annan heller.

kärlek är att hmmm vet inte men gillar denna någon väldigt mycket nästan för mycket och hade jag inte tänk noga på vad jag skriver hade jag nästan kunnat råka säga "godnatt jag älskar dig" eller "älskar dig med" vid såna tillfällen då det ges. och det känns kanske dumt men att säga det till någon man inte träffat direkt än är lite skumt även om vi fått stort tycker för varandra kan man inget veta försen man stått ansikte mot ansikte egentligen.

ja det är väl just dessa saker som finns i mitt huvud jus nu jobbigt att oroa sig över att det kanske inte kommer gå bra eller att någon händer. vill de ska gå bra och sluta bra...

Over and out:

Loverboy as im being called at the moment

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0