seg och ovan

Ja som alla märker är jag inte den bästa bloggarn på denna lilla jord men jag försöker i alla fall :).

så vad kan man skriva jo jag är seg och uttråkad och i natt ska man jobba verkilgen inget jag ser fram emot men man måste ju tjäna pengar särskilt när jag bestämt mig för att nu ska jag resa. så ska spara allt jag får och inte göra något mer eller mindre :)

man är så ovan vid att skriva bloggar skumt känns det me. men ja då är det väl dags att slappa lite mer och lyssna på lite mer dj musik har fått ett tycke för det ska bara lära sig dansa med :) (lycka till där...)
men jag vad mer träffat lite kompisar och så igår det var rätt ball för de mesta. alltid är man vaken över 24 timmar är allt roligt för man är så trött ^^

mer har jag inte att skriva idag skumt nog jag brukar alltid ha saker att säga :O

är jag en skum tomte eller en skumtomte? ^^

Kommentarer
Postat av: Hallmer

Hahaha

2010-09-05 @ 22:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0